Hoofdveld nog niet bespeelbaar; gewijzigd programma Zwaagstra-toernooi

De aanhoudende droogte houdt ook voetbalclub v.v. Sweel druk bezig en er werd dan ook reikhalzend uitgekeken naar de eerste, goede buien.

De afgelopen weken draaiden de waterpompen en vrijwilligers overuren, maar ondanks de beregening is het gerenoveerde hoofdveld nog niet speelklaar. Daarom wordt voor het Zwaagstra-toernooi, dat op donderdag 23 en zaterdag 25 augustus op het programma staat, uitgeweken naar veld 2 en 3.

Ook de tijdstippen zijn gewijzigd: de duels van Sweel, die aanvankelijk om 20.00 uur zouden beginnen, starten een uur eerder.

Het tweedaagse toernooi is een initiatief van v.v. Sweel en hoofdsponsor Zwaagstra Sierbestrating/Betonproducten uit Hoogeveen.  Deelnemende teams zijn vv Sweel, Dalen, Dwingeloo en Annen.

Sweel komt op donderdag om 19.00 uur in actie tegen derdeklasser Dwingeloo en Dalen speelt op hetzelfde tijdstip tegen het eveneens in de derde klasse acterend Annen.

Zaterdag speelt de equipe van Ruud Jalving om 19.00 uur tegen Dalen en Dwingeloo neemt het dan op tegen Annen. Dit duel begint om 18.00 uur

Donderdag 23 augustus:

19:00 uur: Sweel – Dwingeloo 1 (veld 2);

19.00 uur: Dalen – Annen 1 (veld 3)

Zaterdag 25 augustus:

18:00 uur: Annen – Dwingeloo (veld 3)

19:00 uur: Sweel – Dalen (veld 2)