Geslaagde ouderavond jeugd v.v. Sweel 2017-2018

foto ouderavond

Woensdag 6 september j.l. is er voor de ouders van de jeugdspelers van v.v. Sweel een ouderavond gehouden in de kantine van v.v. Sweel. Hier hebben wij een presentatie gehouden over het wel en wee binnen onze voetbalvereniging. Het is belangrijk dat ouders weten wat er allemaal speelt binnen een vereniging, qua organisatie, bij wie moet ik zijn met een vraag, wat er van onze kant wordt verwacht van de kinderen, maar zeker ook wat verwachten wij van de ouders.

Na deze presentatie werd er nog een demonstratie gegeven van de nieuwe spelvorm voor en door onze JO-9 teams. De KNVB heeft hier lang onderzoek naar gedaan en besloten om het dit jaar te introduceren. Dit houdt in dat deze kinderen vanaf dit seizoen op een kwart veld gaan spelen, met nieuwe regels en met een spelbegeleider. Het zal even wennen zijn, maar wij zijn er van overtuigd dat dit een positieve ontwikkeling is voor deze kinderen.

Hierna was er nog ruimte voor vragen, waarna deze geslaagde ouderavond werd afgesloten.

De opkomst was prima en daar waren wij als organisatie erg blij mee.

Diegene die verhinderd was en alsnog de presentatie wil zien, deze komt binnenkort op de website van v.v. Sweel onder ‘Jeugd’.