Gebroeders Vugteveen winnaars Tafelvoetbaltoernooi

Wietse en Egbert Vugteveen bleken zaterdag voor de vijfde maal de beste tafelvoetballers, want de broers wonnen het jaarlijkse tafelvoetbaltoernooi van vv Sweel.

De Supportersvereniging vv Sweel tekende opnieuw voor de uitstekende organisatie in de sfeervolle kantine op sportpark ’t Alterbarg in Zweeloo.
In de voorrondes met 16 teams werd er door jong en oud gestreden voor een plek in de kwartfinales. Uit deze kwartfinales kwamen uiteindelijk de vier beste teams van de avond naar voren.
Na de halve finales streden de twee verliezende teams om de derde plek. Deze ging naar vader en dochter Henricus en Willemien Vugteveen.

In de grote finale waren Wietse en Egbert met team “The Outsiders” te sterk voor nieuwkomers Jesper Reuvers en Ron Hölscher met team “De Dikke en de Dunne”.
Het betekende alweer de vijfde overwinning van de gebroeders Vugteveen.

Het bleef nog lang gezellig in de kantine en de Supportersvereniging kan terug kijken op een geslaagd evenement.