Doorbelasting boetes KNVB

Kosten van gele en rode kaarten worden door de KNVB direct in rekening gebracht bij VV SWEEL. Deze kosten worden vervolgens door de vereniging aan de desbetreffende speler doorbelast. De KNVB hanteert onderstaande tarieven.

Gele kaarten
Spelers in de A-categorie die een gele kaart ontvangen, krijgen een KNVB-boete van € 13,10. Voor de jeugd is dit € 6,70. Vanaf de vierde gele kaart is de boete voor senioren € 23,20 en voor de jeugd € 13,10. In de B-categorie betekent een gele kaart een tijdstraf. Deze kaarten worden niet geregistreerd en hierover worden ook geen boetes geheven.

Rode kaarten
Spelers die een directe rode kaart ontvangen, krijgen een KNVB-boete van € 23,20. Voor de jeugd is dit € 14,60.

De boetes zullen door VV SWEEL door middel van een factuur bij de spelers worden geïnd.