Aanmelden, opzeggen, overschrijven, of verhuisd?

Aan en afmelden als Lid van VV Sweel voor  6 juni a.s.

In verband met de indeling  van de teams voor het nieuwe seizoen, vragen wij aan de leden, die weten dat ze stoppen met voetbal, zich tussen nu en uiterlijk 6  juni, schriftelijk  af te melden bij de ledenadministratie van VV Sweel!  Ook het aanmelden van je lidmaatschap, heeft de voorkeur dit  uiterlijk 6 juni te doen, zodat je meegenomen kan worden in de nieuwe teamindeling voor seizoen 2021/ 2022. Dit geldt zowel voor de jeugdleden als voor seniorenleden.

Afmelden als lid van VV Sweel:

Het afmelden als lid kan alleen via een mail naar de Ledenadministratie van  VV Sweel. : ledenadministratie@vvsweel.nl  en NIET via de leider! Per 15  juni wordt je dan afgemeld bij de KNVB.

Overschrijving naar  een andere vereniging:

Wil je spelen bij een andere  vereniging?

Meld je dan voor 6 juni  af bij je “oude “vereniging, met als opmerking “overschrijving” en vraag om je bondsnummer.                                                      De speler die wil overschrijven naar een andere vereniging gaat naar deze vereniging toe om zich aan te melden als nieuw lid met zijn verkregen bondsnummer.  De overschrijving wordt automatisch in werking gezet.

Dit aanmelden bij een andere vereniging, moet voor 15 juni a.s. daarna kan je je niet meer overschrijven!

Alle overschrijvingsverzoeken worden na 15 juni door de KNVB verzameld, en op 1 juli automatisch doorgevoerd.
Als er geen blokkade is wordt de speler tegelijkertijd afgemeld bij de oude vereniging als lid. ( blokkade kan zijn contributie achterstand)
Als er wel een blokkade is dan moet deze eerst worden opgeheven.

Aanmelden van nieuwe leden.

Vanaf 5 ½ jaar kan je,  je aanmelden als lid van VV Sweel.  Doe dit   via de site van VV Sweel www.vvsweel.nl  onder kopje “lid  worden”. Vul  waar mogelijk, het gehele formulier in.

Nieuwe leden vanaf 12 jaar en ouder moeten een pasfoto bijsluiten.( via link uploaden)

Verenigingslid

Speel je geen competitie meer, maar wil je wel betrokken blijven bij de vereniging, dan kunnen we jouw Bondslidmaatschap omzetten naar verenigingslid.  Geef dit aan, in een email naar de Ledenadministratie.

Verhuisbericht

Ben je het afgelopen jaar verhuisd, en heb je je verhuisbericht nog niet doorgegeven? Doe dit dan ook via onze ledenadministratie.

Heb je  nog vragen?           Mail : ledenadministratie@vvsweel.nl

Met vriendelijke groet,